ISI: Audience Design Lab
Søk innen 03.03.25
Audience Design Lab arrangeres av International Screen Institute (ISI), en veletablert organisasjon som tilbyr førsteklasses kursopplegg til den audiovisuelle bransjen. Workshopen er designet for å oppmuntre filmskapere til å finne og bygge publikumsengasjement for prosjektene sine på et tidlig stadium. Å lære å utvikle en målgruppedesignstrategi tidlig i produksjonsprosessen vil gi deltakerne større forståelse for hvordan de kan engasjere publikum med det rette budskapet i markedsføringen på tvers av sosiale plattformer, finne og bygge fellesskap og se på alternative muligheter f.eks. for å gi økt kunnskap. Deltakerne vil forlate kurset med større forståelse av hvordan de kan argumentere for filmens budskap, og hvordan de bygger opp en kampanje rundt filmen som etterlater et inntrykk.
Kurset foregår over 4 dager i Wien, Østerrike. Workshopen passer for team som har et prosjekt i sen utviklingsfase eller en ferdig film. Prosjektet kan være fiksjon, animasjon eller dokumentar. Teamet må bestå av produsent og regissør, ev. ytterligere en person fra kjerneteamet hvis det er relevant.
Kursavgift:
€ 1 950 for team på 2 personer som dekker deltakeravgift, lunsj og middager. + € 400 for en ekstra person. Reise og opphold dekkes av den enkelte deltaker.
Early bird-tilbud før 10. februar: € 1 755 + € 400 for en ekstra person.